1/7

Jahaja mina vänne roch ovänner,
natt 1/7 är avklarad, och snart ska jag bege mig mot natt 2!
Eller snart var väll å ta i, några timmar kvar! :)

Vaknade vid 3 av att min kärlek kom hem fårn jobbet,
orkade dock inte kliva upp ur sängen förens han åkte till träningen! :)

Var förbi Evelina o Chrille, pussades på Lilla Line lite,
drack kaffe och surrade skit! :)
Sen när jag kom hem insåg jag att jag inte kunde skjuta upp på diskningen nåmer,
men det är ju skönt nu när det är gjort! :)

Slängde även in en annons på Kiruna cc.
Är lagomt sugen på att byta lägenhet,
så får väll hoppas att ngn nappar!

Har ju ioförsig en fin lägenhet, men jag är less.
Vill ha nytt, en större 2a eller en 3a.
Hade varit PERFEKT! :)

Nu väntar jag på att min man ska komma hem och laga mat!
Magen börjar kurra. Har ju faktsikt inte ätit något ännu.

Sen iväg till jobbet ikväll, kulkul!
Jag bara älskar mitt jobb.
Har hur kul somhelst på nätterna! :D

Jo föresten, kollade på "Mitt stora feta Syrianska bröllop" igår.
Jag dog lite innombords.
Det var ju itne precis dåliga hus dom bodde i.
Och bröllopen, vilka fester! Och klänningar!
Och då ska vi inte ens prata om ringarna! WOW

Jag ska nog omkomverteras (heter det så?) till Syrianska!
Dock måste ju David också göra det så vi kan ha ett riktigt syrianskt bröllop!
Och nu lät det som att vi ska gifta oss,
Men nej det ska vi inte! Inte ännu iallafall! HAHA

Dock hade det ju inte suttit fel med en fet diamantring på fingret!
Jag tror mina händer hade mått bra av en fin ring på fingret!
Tror inte ni också det? ;)

Nej nu sluta svammla,
ska in på svensk fast, och drömma mig bort!
Hadé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0