Underbara söndag

Gokväll! :) Har vart en mysig dag faktiskt. Började dagen med att jag och David åkte hem till hans föräldrar, David slängde i sina träningskläder i tvättmaskinen, sen for vi till Thai och käkade. Vart dock lite besviken, för det var väldigt LITE kyckling i min mat.. Efter käk-maten var i magen for vi tillbaka till Davids föräldrar igen. Drack lite kaffe och surrade! For hem och gjorde inte allt för mycket. Plockade lite här hemma bara.. Sen begav jag mig till syster och pussade och gosade med Eila och Axel! Det var mys på hög nivå! Kom hem, åt lite våfflor och sen har vi bara suttit framför varsin dator. Snart o tvätta ansiktet o hoppa i bädden. Imorgon är det ny arbetsvecka, dock bara en 4dagars vecka! Och hur skönt är inte det då? :) Nej nu säger jag gonatt! Kraaam o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0