Stockholm

Hej! Har varit i Sthlm i några dagar, åkte dit för att hämta Rogers hundar. Han och Malin ska till Thailand med pappa och Brittan i 1månad, så då har vi hundarna här i Kiruna och sköter dom undertiden. Pappa var även snäll och lånade ut sin bärbara till mig, så nu har jag inge undanflykter på att inte blogga! :) Körde bil hem från storstan igår. Trodde det skulle vara jobbigare än vad det var faktiskt. Tog 12 timmar med inräknat med alla stopp så det känns helt ok! Ska snart iväg till Magnus och hämta hundarna o ta en promenad med dom, kan inte ha dom här hemma hos mig när David är så allergisk! :/ Sen ska jag förbi systeryster och pussa på mina syskonbarn! :) Och ikväll blir det söndagsmys innan nästa arbetsvecka börjar! :) Ne men får ta och uppdatera lite bättre sen! På återseende! Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0