Långhelg.NU

Hejhopp!
Nu är det LÅNGHELG för min del!

Enda jag gjort på jobbet idag är typ att städat och torkat!
Det var faktiskt roligt! :)

Efter jobbet for jag hem och tog en Powernap!
Det var underbart!

Efter min lilla 5a åkte jag och D o handlade!
Sen svängde vi förbi hos hans föräldrar och åt käkmat,
det var gott! Och kaffe efter maten vart det också! MUMMA!

Nu är jag hemma, har precis kört min pojk till Per.
Dom skulle dricka en öl eller två, och spela FIFA.
Det är mindre kul tycker jag och det är mer kul tycker David!

Men snart ska jag göra det jag tycker är mer kul.
Väntar nämligen på mina 2 kaffedrickande vänner!
Eller nu ljög jag, en kaffedrickande vän, den andra får dricka te!

Och vilka kan det nu vara då?
ELIN OCH ERIKA såklart! :)

Nå slänger in en EGObild bara för att.
Fotad idag TILLOCHMED!
Ja, jag tänker detsamma som ni! "Är det på sant?"



Pussochkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0