Jordgubbspaj!

Godmorgon! :)
Har precis slängt ihop en jordgubbspaj, som nu är i ugnen.
Väntar på att David ska komma hem med käkmat,
så ska vi slänga i oss det, sen beger vi oss ut mot Oinakka! :)

Ska vara dära hela dagen och mysa på.
Grilla osv, och självklart äta jordgubbspajen! :)

Mer än så kan jag inte uppdatera er om, för mer än så vet jag inte själv!

Eller jo, var ju till hembyggdsgården igår, med Erika och Elin.
Eller med Elin kan man säga. Erika hängde med hennes svärföräldrar! :)

Ja det var trevligt, men ska aldrig mer dit på midsommar i nyktert tillstånd!
Medelmåtter på promillehalten i besökarnas kroppar låg väll på ca 4,38 eller något!

Något som dock chockade mig var att ELIN nästan var NYKTER! :)
Nej nu var jag dum, Elin det var inte alls chokerande. Inte alls! Eller?

Nå när jag skulle köra henne till ferrum så tog jag även med 3 till i bilen.
Joakim och hans vänner Conny och Carsi.
Så mycket som Jocke har kört mig, så jag tänkte att nu var det min tur att vara snäll!

Så släppte av hela lasset på Ferrum, sen åkte jag hem och såg en film på tv.
Och så somnade jag på soffan. Men det var skönt!

Nej nu kolla pajen!
Hörs ikväll/imorgon så får ni se lite bilder också! :)

Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0