1 DAG KVAR!

Hej! ;) En arbetsdag kvar, sen ledig i 3! Skönt ska det bli, tycker Mimmsan! Ska åka ut till Oinakka (stavning?), både på fredag och lösdag! Davids päron har stuga där så ska dit över dagarna och grilla! :) Mysigt, skönt och avkopplande. Det är behövligt! Så är det med det.. Jobbat idag, gick bra, men var väldigt trött idag. Så efter jobbet skulle jag ta en Powernap, men bestämde mig för att göra käkmat först! Sen ringde min ror och ville ha skjuts till gymmet, han ville inte gå i regnet. så då for jag förbi systeryster en sväng i samma veva. Lekte lite med Eila, och pussade lite på Akke! :) Åkte hem och ringde hit Elin. Jag slängde på kaffe, och hon slängde i färg i mitt hår. Surrade skit och tiden rann iväg. Efter ett bra tag kom vi på att min hårfärg skulle vara urtvättad 25 minuter tidigare. Nå det gjorde inte så mycket, färgen vart bra ändå! Nu har iallafall Elin prompat hem, och jag sitter här och väntar på att få tvätta bort färgen från ögonbrynen! Sen blir det bädden, är grymt trött! Och apropå promenera i regnet, så har det slutat regna nu. LYCKA! Hoppas solen tittar fram och regnet håller sig borta hela midsommarhelgen. Lite sol måste väll jag också få när jag är ledig? :) Nej ni gott folk! PÅ återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0