Utan pojkvän och middag med syskon!

Hejhopp!
Har precis slutat jobbet och håller på att föra över lite filmer på hårddisken!

Idag har David öergett mig för att sitället åka till fjälls i 6 DAGAR med sina vänner.
Fiska och mysa på där uppe ska dom göra.
Vad är det för fel med att istället sitta här hemma hos mig och uggla medans jag är på jobbet,
och sedan umgås med mig i ca 2-3 timmar innan jag ska sova i 6 dagar istället?

Nej jag är såklart inte seriös!
Kommer självklart kännas tomt, men det gör inget,
bara han kommer hem med lite firrar till mig är jag nöjd! :)

Idag ska iallafall Roger och Malin + Magnus komma hit och äta middag! :)
Blir inget avancerat! Tacos faktiskt, enkelt och gott!
Och har tillochmed gjort en efterätt!
Pannacotta! Hur gott som helst!

Sen åker ju Roger o Malin hem imorgon, så då blir jag av med datan.
Inge kul.. Men får väll låna Davids dator då!

Nu ska jag förbereda maten, men på återseénde!
Dock vet jag inte när!

Hadé bra tillsvidare iallafall!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0