Nytt jobb, och ny dataskärm!

Hej! :)
I torsdags gjorde jag mitt sista skift på Kafé Rost!
Kändes skönt, och kändes konstigt..

Hela förra veckan har jag vart på nyjobbet på eftermiddagarna,
för att lära upp mig! Och imorgon börjar jag på riktigt!

Vart är det då?
Statoil Norra!
Känns kul átt prova något nytt faktiskt.

Och i torsdags kom pappsen upp till Kiruna också! :)
Känns hur bra som helst!
Och när han kom, hade ha med sig en present till lilla jag!
En DATASKÄRM! :) Hur mycket behövde inte jag de?
Sjukt skönt att slippa behöva köpa det själv faktiskt!

Och imåndags kom ju Davi hem från sin andra vecka i  fjällen!
Där har han varit utan teckning så man har ju inte hört ett pip!
Nå han iallafall träffa han en stund innan han drog iväg igen.
På en veckas roadtripp i sverige med hans vänner!
Och inatt kom han hem! Så hade jag tänklt behålla han hemma ett tag faktsikt!

Har sett han 4ggr på 3 veckor!
Förstår ni hur mycket jag har saknat han sista dagarna?

Nu skajag vara social med min far, sen ska jag mysa med min pojkvän!
På återseénde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0