Kirunafestivalen 2011

Hej!
Nu är helgen över och jag mår inte bra..

I torsdags drog Kirunafestivalen igång!
Började jobba på kafét kl 8 på morgonen i torsdags,
och gick vid 5 från kafét till öltältet och fortsatte jobba där.
Slutade kring halv3 tiden på natten, och när jag kom hem hade jag en full pojkvän som snacade sönder mig.

Tillslut fick jag iallafall sova, och efter 3,5 timmars sömn var det bara att kliva upp igen,
hoppa i duschen och åka till jobbet igen.
Var på kafét från 8-19, sen ner i öltältet och jobba där till 3 på natten igen.
När jag kom hem kan jag säga att jag somnade utan några större problem! :)

På lördag var jag med lilla Wilma på stan o fikade, och knatade runt o kollade folk!
Vid 4 tiden åkte jag och Elin hem till mig och plockade med mig alkoholen,
sen for vi till Micke och började dricka!
Spriten kom fram på bordet, vilket jag borde ha undvikit, men det gjorde jag inte.
Fylla var förnamnet och jag har många svarta luckor från kvällen.

När jag vaknade i morse visste jag inte om jag var full fortfarande eller bara fruktansvärt bakis.
För den gränsen kan vara väääldigt hårfin!
Pratade med Erika, och hon sa att jag skulle spy, för då känns det bättre.
Jag lyssnade på hennes råd, vilket jag inte borde gjort. det vart värre..

Nu, efter en pizza, 2 duschar, 2 filmer, någon timmes vila, en promenad till konsum, ett x antal liter dricka och vatten så mår jag fortfarande som ett utskitet äpple.
Det är inte roligt, men det är självförvållat.

Nu ska jag iallafall glo på 1an, Live från Ullevi: The big 4!

Ha en bra söndagkväll allesammens!



Jo föresten, när jag är hungrig blir jag farlig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0