Kaffe!

Hejhopp! :)
Vart försenat kaffe besök!
Men nu är kaffet på och snart anländer både Elin och Erika! :)

Måste njuta nu sista timmarna av dessa 3 dagars ledighet jag haft!

Jo nu ska jag berätta en kulig grej!
För någon vecka sen satt jag vid min lilla dator här och surfade runt,
vet inte hur, men kom på någon konstig omväg in på Platsbanken.
Där såg ja att dom sökte personal till Statoil Norra!

Jag tänkte att jag kunde söka på skoj, så slängde ihop ett CV på typ en kvart och skickade iväg det.
En vecka senare ringde dom och ville ha in mig på arbetsintevju!
Inför intervjun var jag först sjukt nervös.
Men så sa jag till mig själv:
"Vad är det värsta som kan hända? Får jag ett nej så har jag ju ändå kvar jobbet på kafét!"
Nervositeten släppte direkt jag skakat hand med dom 2 personer som höll i intervjun!
Allt flöt på och det kändes verkligen skitbra!
Men jag kunde ju fortfarande inte vara säker, med tanke på att dom haft massa intervjuer hela dagen..

Dagen efter iallafall, så ringde dom och erbjöd mig jobbet. Och jag tog det! :)
Så 1a augusti börjar jag! :p Ska bli riktigt roligt! :)

Nå nog om det, Grattis till mig själv föresten!

På återseénde! Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0