Grey´s Anatomy

Hej!
Har haft en mysig EM med mina främmanden!
Har käkat mat och varit sociala!

Fick även behålla datan ett tag till!
Pappa kommer nämligen upp till Kiruna en sväng i början av Augusti,
så han tar med den först då! :)
2 flugor i en smäll!
Får ha datan ett tag till och få träffa pappa!
UNDERBART!

Jag bestämmde mig iallafall för att skippa "Allsång på skansen",
för att istället börja kolla på GA!
Från Sesong !. Se hur mpnga avsnitt man orkar?

Finns endast 1 serie som är bätte.
Och det är O.C!
Som jag och David förövrigt kollat för inte allt för länge sen.
Alla avsnitt, alla sesonger. Varför var dom tvungen att sluta med den?
Den var ju så BÄST!

5 av 5 toast! Helt underbart. Helt klart.

Nå nu orkar jag inte skriva ett ord till!
Eller jo, ett - hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0