3 dagars ledigt!

Hej! :) Har vart dålig här igen!
En vecka sen sist! :)

Nå i lördags iallafall efter jobbet åkte jag och David och hans vänner till Oinakka,
där grillade vi och dack lite alkohol! Det var mysigt!
Sen bastade grabbsen också, det gjorde dock inte jag.
Hade nog vart lite knepigt om jag satt där naken med davids vänner.
Inte helt rätt, NEJNEJ!

Sen har jag vart ledig sen i söndags, hur skänt som helst! :)
I söndags hände inte så mycket,
som vanligt på söndagar så städar jag, sen kollade jag och david en film på kvällen.

Igår åkte David upp till fjälls och kommer hem först på torsdag.
Så på morgonen åkte jag till Jukkas och hämtade upp Pian så tog vi en tripp till Gve över dagen! :)
Var å Dolla Store o shoppade loss! Och käkade luch med Matilda!  :)
Trevligt som attans, saknar den bruttan så det gör ont ibland!

När jag kom hem igen gick jag till mrormin och hämtade hundarna,
sen åkte jag till syrran o käkade middag! :)

Idag har jag vart på några promenader med hundarna, första klockan 7 på morgonen! :)
Sen har jag vart hos syster och ätit lunch också.
Nu väntar jag på att Elin ska komma så ska vi dricka lite kaffe och surra skit!
Sen ska jag till syrran och äta middag också.

Är sjukt tråkigt när David är borta, så åker till syrran och äter så slipper jag göra det själv! :D

På onsdag kommer pappa, brittan, Roger och malin hem från Thailand,
och på torsdag kommer Roger och Malin upp hit till K-Town! :)
Kul å få träffa dom också!
Och tror nog dom längtar ihjäl sig efter deras småfisar som för tillfället ligger i bädden här bredvid mig och snarkar! :)

Nå nu ska jag koka kaffe!

Hejåhå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0