ojdå!

Hej!
Hade helt glömt bort att jag ägde en blogg!

Nå för tillfället har iallafall jag ledigvecka!
Första Ledigveckan in my life!

Jag njuter! Iallafall lite :)
Men känns konstigt att vara ledig såhär en vecka utan att man ska göra något spec.

Nå idag vaknade jag iallafall klockan 6!
Klev upp och gjorde frukost,
sen tog jag storstädning här hemma! :)

Och så har Fia vart förbi på kaffe,
det var väldans trevligt faktiskt!
Och syster med ungar har också vart förbi idag!
Lika trevligt det också!

Lite senare ska jag med Erika ner på TS.
Hon ville dit och slösa pengar nu när dom har REA!

Ska jag slösa ngt då?
Nejnej, sånt har man inte råd med..

Nå ska laga lite lunch nu!

Hörs och syns!
Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0