Tisdag.

Hallåjs! :)
Idag är det tisdag, som säkert alla vet? :)
Vad händer idag då?

Jag har iallafall just vaknat, eller för typ 20 minuter sen. Ångest!
Ska iallafall gå till kommunens personligassistent kontor och skriva under lite papper.
Ska nämligen vara kontaktperson :) Känns riktigt roligt!

Sen ska jag komma igång lite mer med packningen,
flytten närmar sig, och jag kommer jobba rätt mycket fom fredag/lördag,
och ändå fram tills flytten kommer så måste göra så mycket som möjligt typ nyss!

Mer än så händer inte, jag känner mig trött och hängig.
Men läkaren sa att jag kommer vara rätt trött i minst en vecka,
så det får man väll räkna med.. Men det ska nog gå bra ändå :)

Ne snart kommer Kerstin, våran personliga matleverantör för dagen :p haha..

Hadé bra tillsvidare!
Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0