Jul och nyår var good! :)

Ja jag har vart kass på dethär med bloggandet, i know!

Nå både jul, juldagen och nyår har vart good! :)
Super roliga fester osv!  Men lagomt ångest nyårsdagen,
blir störd av sprit så nu äre bara så att jag slutar med sprit.
Alkohol är en sak, men inte sprit!

Nyktert blir det nu hela Januari iallafall! :)

På söndag åker Mimmsan iallafall till Sthlm! :)
Och 12e blir jag inskriven i Gbg på östra sjukhuset,
13e opererar dom mittt hjärta, 14e blir jag utskriven! :)
Kommer tillbaka till kiruna 17e! :) Nice..

Sen blir det fullt upp med jobb från 22a, ända fram till sista och det kommer inte vara korta pass.
Men det är bra! Det ger pengar! ;p
Och 1a februari blir det inflyttning i min älskade lägenhet! :D Aaah så man längtar! ;p

Nånå, nog om det..
Och vad har änt de dagar jag inte skrivt här?
Ja det har iallafall varit en jädrans massa filmer! :) Me like..

Nå nu ska jag dricka kaffe, sen blire gymmet med Fia! :)
Kommer nog gå ganska segt, var ju som ett tag sen :/ :)

Ne nu ska mammsen få tillbaka datan så hörs vi!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0